Martin Leščinský vystudoval ekonomii na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Od roku 2008 pracuje jako konzultant ve firmě Mercuri International, kde pomáhá obchodním firmám zvyšovat jejich výkonnost. Bohatá praxe v tomto oboru ho naučila s houževnatostí a vytrvalostí dosahovat vytyčených cílů. Martin od narození žije ve Zbýšově a do jeho historie se zapsal organizováním nejrůznějších akcí. Více než 15 let pomáhá s Tříkrálovou sbírkou nebo dětskou pěveckou soutěží Zbýšovský kos. Je také spojen se založením její „dospělácké“ verze Zbýšovský SuperKos v roce 2014. Záleží mu na rozšiřování rozhledu a tak organizuje veřejné debaty na různá společenská témata. Díky němu se i Zbýšov od roku 2017 připojuje k celonárodní úklidové akci „Ukliďme Česko“. Nejraději relaxuje u klavíru nebo při běhání v lese. Martin je 21 let ženatý a se svou ženou Markétou má 3 dcery.
Nyní svoje zkušenosti, elán a pozitivní energii nabízí Zbýšovu, aby přispěl k jeho oživení a proměně v město 21. století. Jeho snem jsou aktivní a spolupracující občané, propojené komunity, nápaditý a příjemný veřejný prostor plný stromů, laviček a různých atrakcí, bohatý kulturní a sportovní život pro všechny generace, bezpečné město, kde nechybí potřebné obchody a služby, restaurace a příjemná kavárna.
To vše díky otevřené a progresivní radnici, která s pokorou slouží svým občanům, aktivně s nimi komunikuje a vytváří jim ty nejlepší podmínky pro příjemný život.
Naplnění této vize je samozřejmě běh na dlouhou trať a skládá se z dílčích kroků. Pro následující čtyři roky si Martin vytyčil 3 osobní priority: 1. na základě nového územního plánu zpracovat architektonický návrh parků a veřejných prostor v rámci města a začít ho postupně realizovat, místní skupinu údržby rozšířit o kvalifikovaného zahradníka, 2. vybudovat nové zázemí pro Junáky a zapracovat na rozvoji místního oddílu, 3. zdokonalit oboustrannou komunikaci mezi městským úřadem a občany: na jedné straně proaktivně sdílet všechny důležité informace, na druhé straně naslouchat občanům a získávat zpětnou vazbu i v průběhu volebního období.